jag vill om du vågar

Nu har jag anlänt till Gävle igen efter min lilla tripp över dagen. Det gick väldigt bra iallafall, vilket gör att det blir ett svårare beslut. Usch, hatar sånt här.. Men ibland måste man för att allt ska stämma och bli rätt. Men jag hoppas att det löser sig på bästa sätt även fast det kommer bli jobbigt.

Har lagt mig i sängen nu och funderar på att sätta på lite OC. Är ju på slutspurten när det gäller det, har bara en skiva kvar tror jag :( Vet inte hur jag ska klara mig utan det.. Har sett det om och om igen hundra gånger känns det som. Men det blir nästan bara bättre och bättre, love it. Känner även nu att jag har träningsvärk i både rumpan och ljumskarna, vilket gör att jag känner mig duktig :D tränade på F igår och det gick bra, till och med jag fick bränna lite fläsk så det känns. great! Nu ska jag hämta fika, återkommer senare ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0