Lördag 13 mars

Du var man pigg och fräsch nu då.. Var ju som sagt hos frida igår, och vi var några tjejer från spid2 och spid3, så det blev en riktig spid-fest i hög klass ;) Nej men vi hade iallafall roligt, och sen tog vi 12 bussen in till stan. Hade hoppats på att få se ett annat ansikte, men så blev det inte. Det kanske var lika bra,vad vet jag.
Gick in på goya och till en början var det väl inte så jättemycket folk, men sen ju senare det blev så kom det mer och mer folk. Alla försvann typ, vissa satt i en bil (nämner inga namn), andra försvann någon annanstans och vissa gick ju som sagt in. Till slut var det bara jag, saga och ella.. Men där inne hittade vi på madde och jennifer och massa andra söta människor! :) Och kvällen slutade bra, så det var en lyckad kväll.
Nu ska jag ut och gå och fräscha upp mig lite. tja ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0