lördag 20 mars

Var uppe med tuppen idag, och det var av två anledningar. Dels för att jag är nervös inför kryssningen, och så är det mamis födelsedag idag :) Så jag och mallan hade lite kvar att göra av våra presenter, så hon kom vid 9 tiden tror jag. Vi gjorde iallafall ett kollage med massa bilder på oss, som blev skitbra faktiskt :) Sen hade vi köpt en tröja, och en skiva. Skivan verkar sjukt bra, så jag tänkte att jag kunde låna den lite hihi.

Nu sitter jag ensam hemma, helt lonely.. Dom är på träning, och jag ska försöka komma på om det är något jag glömt. Ska ha en liten rullväska så jag slipper bära runt på en väska. Men frågan är bara, vad ska man ha på sig när man åker? Gud det är massvis som jag måste tänka över. Packlistan är inte helt avcheckad ännu, så borde ta tag i det nu egentligen. Ska först och främst ta en dusch, så jag återkommer senare ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0