lördag 27 mars

Hade riktigt kul igår! Våra drinkar som vi gjorde hos josse vart riktigt goda iallafall, så det blev succé! Anton som är så snäll skjutsade oss till stan vid 12 tiden någon gång, så gick vi till goya. Var lite segt först, men sen blev det lite drinkar och annat så då slog det om ;) hihi. Hade skitkul mot slutet iallafall! En perfekt fredag enligt mig faktiskt. Åkte hem strax efter tre tror jag, sen blev det sängen direkt när jag kom hem. Pigg som man var.

Sov lääänge idag, så himla skönt. Ronja kom hit vid 1 tiden, så då gick vi till ridhuset med båda pållarna. Båda gick skitbra, som pricken över i:et. Nu har packat iordning lite grejer inför tävlingen som är på lervik imorgon, måste även komma ihåg att sy fast min knapp på kavajen som lossnat. 

  me and saaaris på älskade kryssningen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0