lördag 6 mars


Åhh nu är jag sådär glad igen. Tänk att så lite kan göra så mycket.. Bara en sak som är kvar som jag vill ska gå min väg, men det hoppas jag kommer lösa sig på bästa sätt.
Var och tävlade imorse på Fältis, toyotatävlingen som blev inställd innan, och Fighter var kung :) Vann båda klasserna och han va helt enkelt bäst. Kändes så himla skönt att det gick bra, duktig pålle sötaste ♥ Nu ska jag ta en varm dusch, sen blir det kanske en lite prommis ute i det fina vädret. Var skitkallt imorse när vi åkte, men sen blev det hur underbart som helst att vara ute i solen. Lite senare blir det till att fixa sig, för jag och några flickor ska äta ute ikväll och ha det trevligt! Vi hoppas på att det finns bord på Church Street, har bara ätit där en gång men jag minns att maten var av topp klass ;) passar ju mig rätt bra som älskar mat liksom.. Vet inte om det blir utgång efter, men det återstår väl att se. Men sitter och lyssnar på lite dunka dunka nu och man blir nästan pepp på att gå ut och shaka lite hihi. Nu ska jag ta en varm dusch, eller kanske till och med ett bad med lite musik till :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0