måndag 15 mars

Kom precis hem från skolan nu, har varit en rätt chillig dag. Hade typ bara två lektioner, så det gillas väldigt mycket iallafall! Måste berätta dagens skratt tror jag, för på sista lektionen så hade vi historia och då hade några tjejer i klassen gjort en film om indianer! hahahahah var det sjukaste jag sett på länge, men gud så jag skrattade.
You go girls, ni var grymma! :D


Borde egentligen ta något att äta istället för att sitta här. Ska åka iväg vid halv fyra tiden och göra en grej som jag inte tänker avslöja ännu. Men det visar sig senare :) En till grej också, jag får damp på min mobil. Har inte riktigt kommit in i den än känner jag, och nu helt plötsligt är bilderna och  musiken borta..... Så jävla irriterande så jag bara vill kasta in den lilla jäveln i väggen. Så jag måste för andra gången lägga in allt musik igen...Nej nu ska jag hämta lite krubb och lägga in musik på luren :) tjarå ♥

you make me happy :)


Kommentarer
Erika

Vad söt du är äni :D hihi

2010-03-15 @ 21:38:56
URL: http://eflowertwig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0