måndag 8 mars


Idag var det första dagen efter lovet, kändes väl sisådär. Var kul att få träffa alla igen, och mysa runt i skolan som vi alltid gör :) Börjar bli rätt trött på att vi har en fet håltimme mitt på dagen. Vore fel att sätta den på morgonen eller på eftermiddagen istället.. Blev en låååång lunch som kändes som en evighet, men kan ju vara rätt skönt ibland det också. Idag har det varit väldigt mycket eget ansvar i skolan vilket inte är min starka sida. Alltså har jag inte fått mycket gjort, synd att jag är så lat annars hade jag nog kunnat bli en riktig arbetsmyra.
Har precis ätit god mat, vilket innebär stuvade makaroner och köttbullar som mamma tagit med hem från sitt jobb. Jag tror nästan att det är min favvo-rätt faktiskt. Ibland kan jag bara sitta och tänka på just den maten, dagdrömma.. Har även märkt att jag är beroende av ketchup. Det gör maten verkligen godare. Skulle nästan kunna säga att ketchup fungerar som en drog, och jag börjar bli beroende. Den tog till och med slut..
Nu ska jag fixa mig lite, sen bär det av till läkerol för att kika match med systeryster :) Eller bank-kvinnan kanske man ska säga.. blir så stolt över dig hihi ♥

Ibland undrar jag hur du tänker faktiskt, riktigt rubbad i skallen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0