One of it

Jag har blivit världens serie-freak. Har blivit beroende av vissa program och kan verkligen inte missa avsnitten.. Desperate och Greys ligger varmt om hjärtat, så sjukt bra!! Kan ju knappt bärga mig till nästa vecka. Finns ju världens snygging i greys också som man inte kan undgå att spana lite extra på.. hihi 

Jag går bara och väntar på att min studentklänning ska komma. Känns som att jag har väntat i en evighet på den, var ju faktiskt längesen jag beställde den. Så den borde komma vilket vecka som helst nu. Är glad över att jag fixat både balklänning och studentklänning så jag slipper vara ute i sista minuten som jag alltid brukar vara. Så ett tips till er som inte fixat klänning än, Do it!

Här är klänningen jag ska ha på studenten, så beställ inte lika ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0