Onsdag 10 mars

Läsarantalet har ökat väldigt mycket, vad glad jag blir! Har även fått lite kommentarer, fortsätt så everyone! Känns som att det är mycket roligare att skriva när både läsarantalet ökar och när man får många kommentarer :) Så jag hoppas att det håller i sig, That makes me happy! hihi

Har nyss klivit ur duschen, var och tränade imorse som vanligt. Hade med mig båda hästarna idag igen, men idag hade jag F och så hade Ronja L. Båda två skötte sig bra, men det var en ganska chillträning eftersom att L inte riktigt är igång än efter en lång vila, och så tävlade ju fighter i söndags så blev lite lugnt idag bara. Nu är det krubb och fixa sig lite som gäller. Vet inte riktigt när jag börjar eftersom att det är betygs snack på första lektionen, och jag har redan fått reda på var jag ligger så jag borde inte behöva gå dit. Men vi får se hur jag gör, annars har jag bara en lektion idag som börjar klockan 2 och det är liksom om typ 4 timmar.. Så vad ska man göra nu då tills dess? Kanske borde gå ut i det fina vädret och ta en prommis :) Men nu först och främst så ska jag göra iordning något gott att äta! See ya later ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0