onsdag 31 mars

Känner att jag har ett härligt flow när det gäller träningarna. Gick super både igår och idag, jag tror det börjar visa resultat! Happy me :) Var så trött när jag vaknade imorse att jag inte ens vaknade av ringklockan trots att jag ställt den på tre olika tider. Är ju nästan farligt att jag inte vaknar även fast den låter som ett brandalarm. Ändå la jag mig inte särskilt sent, låg och kollade på några vänner avsnitt bara. Lyckas ju alltid somna, känner mig lite som en svikare.. Kanske borde gå och lägga mig lite tidigare hädanefter. Men det är ju jobbigt att somna tidigt också, tänk om man skulle missa någon rolig händelse mitt på kvällen liksom. Vill inte riskera det ;) 

Idag blir det hem direkt efter skolan, ronja kommer hit och ska trimma L lite. Borde egentligen gå på stan och inhandla lite saker, både till mig själv och presenter till födelsedagsbarn! Men det får vänta tills på fredag, då blir det shopping för hela slanten. Måste hitta något fint till både Malin och Jennifer. Så då traskar jag och johanna ner på stan och letar present :D Har lite idéer, så det ska nog gå bra tror jag. Nu blir det food, som jag har längtat. 

 
Det kommer ju även en bli en reunion för oss som var på kryssningen fick vi reda på igår.
Den skulle vara i slutet på maj, så jag hoppas på en repris från sist!!
skulle vara awesoooome, gillagillagilla!♥


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0