plugghäst

Skulle kunna kalla mig själv för en riktig plugghäst nu faktiskt. Herregud så duktig jag har varit, är så nöjd över mig själv. Har pluggat från klockan 5 tills nu. Alltså hela 4 timmar! Trodde inte ens det om mig själv, men ser man på. Har skött mig riktigt bra idag måste jag säga, gymma+skolan+äta god mat+mat igen+fruktsallad+plugg. Så nu hoppas jag verkligen att det går bra på provet imorgon. Det är ju trots allt om indianer och man lekte ju indian när man var liten, iallafall. Det var ju rätt ku om jag inte minns fel, kanske borde pröva igen. Känner att jag och sioux-hövdingen Sitting Bull har kommit varandra väldigt nära under dessa 4 timmar, väldigt lärorikt om inte annat. Är rätt bra kompis med Crazy Horse också, men inte fullt lika bra eftersom han inte är lika powerful som Bulle.. Men det ska vi nog kunna lösa. För jag ska nämligen läsa på allt lite till nu, så det verkligen klistrar sig fast i min hjärna, skulle ju underlätta så mycket imorgon om jag kunde allt utantill. Ska försöka göra så att det fastnar, men det har aldrig hänt förr så varför ska det göra det nu liksom? Jaja, det är värt ett försök! Hörs sen indianer ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0