Seeing you makes me think


Var på "I love you Phillip Morris" eller vad den nu hette. Var ju en bögfilm, och den var rätt rolig. Men den var faktiskt lite seg emellanåt också, kändes som att det tog 10000 år innan slutet kom. Den var inte så mycket att hänga i julgran, men okej och helt klart godkänd.

Gick upp vid halv 11 imorse, och gjorde mig redo och plockade fram träningskläderna. Vid 11 mötte jag Mallan och så gick vi till friskis och tränade ett pass. Var så skönt efter, och känner redan att jag är trött i kroppen.. Sen gick vi hem och åt, vilket satt väldigt fint vill jag lova. Ska träna två gånger till idag också, med L när jag kommer hem eftersom vi ska vara med på en clinic imorgon för någon tränare, sen klockan sju ikväll är det träning för micke schultz med F. Känner mig inge pepp alls idag för att träna, vill bara ligga hemma och kolla på film och mysa..

Seeing you makes me think
I know you and me it seems weird
But I think we should consider it








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0