sicksicksick

Allt är sjukt just nu måste jag säga, inte bara jag utan allt runt omkring mig också faktiskt. Både + och - faktiskt. Så ska inte klaga! Kände redan igår kväll att jag blivit smittad. Inte bra, inte bra:( Jag som inte brukar bli sjuk så ofta alls, wierd. Och jag som skulle träna på styggt denna vecka, verkar ju inte bli så mycket av det. Men får hoppas på att jag känner mig piggare inom några dagar iallafall :) Imorgonbitti blir det träning om jag inte blir ännu sämre, och efter det skola antagligen. Vill vara pigg och kry då, för det är ju en liten hemlis som ska ske imorgon och det vill jag absolut inte missa ;) Annars blir det nog lugnt tror jag, måste ju kurera mig lite.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0