smile like you mean it

har precis kollat på uptown girl, och jag gillar den filmen. Skulle nästan kunna säga att jag älskar den för jag gör nästan det. Har sett den ett antal gånger, och jag tröttnar aldrig på den. Diggar lilla tjejen som har sån dålig attityd, hahaha skrattar lika mycket varje gång när hon öppnar munnen och lägger in en skön kommentar :D You Go girl.. Ibland skulle jag nästan vilja vara en barnflicka, skulle vara ett roligt jobb tror jag. Men det tåls att tänka på. Men det är så hemskt att Brittany Murphy har dött för jag tycker hon är en grym skådis..

Den här dagen har varit så skön, gått runt i myskläder, legat och kollat på OC, mysiga telefonsamtal, kollat på film. Är ju studentfest ikväll som jag egentligen vill gå på, men jag kände faktiskt att jag gjorde rätt som var hemma. Är helt död efter gårdagen. Har typ sovit 14 timmar sammanlagt.. Så jag får hoppas att alla som är ute får en rolig kväll och att jag får höra allt skvaller och skandaler imorgon ;)

xoxo


i miss u


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0