söndag 28 mars

Snacka om att det blev en heldag ute på lervik. Från klockan nio imorse till 6. Men ska aboslut inte klaga för det har varit en bra och rolig dag. Träffade massa hästmänniskor som man inte träffat på länge, så det var kul att träffa alla igen! synd att det var så tråkigt väder bara. Jag hoppade först 1 m, och då kändes han superfin och så vann vi :):) Sen var det 110 cm , och det gick inte fullt lika bra, hade ett nerslag i omhoppningen. Kändes inge vidare faktiskt, gick lite för fort. Men jag fick placering iallafall, 10onde plats. Så jag är nöjd med dagen :)

Åt världens godaste köttbullar med sås och mos idag också, gud jag tror det är min nya favoritmat. + ketchup.. Nu ska jag ta ett varmt bad, sen blir det myyyyys ikväll :) hihi. ciao så länge ♥



Kommentarer
Marianne Öhman

Finaste, lilla Fighter. Vad roligt att det går bra för er! Ge honom en morot från mig. Kram Marianne

PS. Han blir lugnare när det blir lite större hinder och svårare banor. Då backar han av och koncentrerar sig bättre. Lycka till!!!

2010-03-29 @ 15:24:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0