Söndag 7 mars


Jättemysig kväll igår med tjejerna :) Alltid lika mysigt. Åt kyckling med massa godsaker till, kan ju säga att jag åt för en hel vecka typ.. Kändes som att jag skulle kunna rulla till Kina. Vi kom väl dit vid 8 tiden och fick vänta på bord ett tag, men sen så fick vi ett gulligt lite bord. Det blev 100 spänn dyrare för vissa som skulle beställa in drinkar som smakade helvete.. (Nämner inga namn) :D Vi skildes åt vid 11 halv 12 tiden skulle jag tro att klockan hann bli.

Har ju alltid haft fördomar mot söndagar, men den här har ligger på topp 10 faktiskt. Vet inte riktigt vad det kan bero på, men mysfaktorn har varit hög hela dagen. Ska försöka göra så att mina söndagar ska vara bra i fortsättningen, så slipper man vara depp över att skolan är dagen efter liksom..
Nu ska jag ta och fixa iordning mig inför kvällen, återkommer senare! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0