stay with me

Nu har jag piggnat till lite, känner mig äntligen vid liv igen efter några dagar. All energi gick ur mig efter kryssningen, inte så konstigt kanske.. Men nu är batteriet laddat och jag är back on track igen :) Har legat och lyssnat på musik och tänkt typ heeela dagen. Kändes att det var välbehövligt. Har kommit fram till att det var bättre förr, och vill bara spola tillbaka till vissa tider och få göra vissa saker annorlunda..
Hade världens bästa dröm inatt också, som Håkan Hellström säger: Ibland är en dröm det finaste man har. Kan inte göra annat än att hålla med honom..

Nu ska jag ta mig an Fighter för dagen också, lär ju börja ladda upp inför tävlingen på söndag. Han har vilat alldeles för länge eftersom jag inte riktigt haft tid att motionera honom ordentligt, men nu blir det andra bullar. Vill egentligen inte gå utanför dörren idag, men har legat inne alldeles för länge. Går jag inte ut precis just nu så kommer jag nog antagligen att stanna kvar här. See yaaa ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0