Tiny Dancer

Hela dagen har rullat på som den ska skulle jag väl vilja säga. Har inte varit alltför jobbig men har haft en sån där riktig tankegrubblar dag. Dom är aldrig bra, ger mig dåliga vibbar och gör att humöret dras ner. Alltför mycket saknad till vissa saker, och alltför mycket vilja till saker som jag vet inte funkar. Ibland kan sanningen behövas för att man ska förstå även om det gör ont. Visste inte att vissa ord kunde gå rätt in och ta så hårt.

Blev inget OC-tittande igår, så tänkte ta igen det idag istället. Hade ju hoppats på sällskap men så blev det icke. Slutar ju aldrig förvånas nu för tiden. Men tänkte ropa på emp så ska han få göra mig sällskap istället :)


happy times, världens finaste bästa!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0