tisdag 16 mars

Träningsvärken bara bäxer känner jag. Kan då inte förstå hur det kan bli så, trodde den skulle gå ner och att jag inte skulle känna den idag.. Träningen imorse var faktiskt jobbig, så antar att träningsvärken byggs på ännu ett steg i fel riktning. Alltså kommer det vara pain imorgon, men det är bara en gissning.

som alla andra tisdagar väntar en rejält jobbig eftermiddag, eller iallafall en jobbig timme senare.. Skolan två lektioner, äta mat på stan (vilket är tisdagens bästa höjdpunkt efter desperate) sen bär det återigen iväg till hagaström och träna de små liven. Vill bara spola över det typ, och jag och nathalie måste även komma igång och skriva på vårat projektarbete eftersom det är både praktiskt och skriftligt tyvärr. Efter det hoppas jag på fint och mysigt sällskap till mitt underbara älskade desperate, som jag har längtat, hihi. Det är ju även dating in the dark kl 8 som är rätt kul, haha. Och kl 10 efter desperate är det cougar town! Nedu, det verkar bli en bra tisdag iallafall om man bortser från timmen i hagaström måste jag säga. Tisdagen är faktiskt min favoritveckodag, helt klart!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0