tisdag 23 mars

Tro det eller ej, jag lever! Har varit en dålig bloggare, men har varit väldigt busy dessa dagar som har passerat.. Tänkte berätta lite kort för er om hur de har sett ut! Var ju på kryssning lördag-söndag och det var helt gaalet, underbart med andra ord! Är nog bland de bästa sakerna jag varit med om nästan, var så sjukt kul. Klev på båten vid sex tror jag efter två timmars bussresa, och då blev det käk direkt sen till taxfreen. Där blev det shoppa loss kan jag lova, vilket gjorde ett fint resultat senare på kvällen.. Höll igång hela natten, fullt ös! Gick väl och la oss vid 6-7 tiden, och klev upp någon timme senare för att få lite mat i magen. Inte mycket som gick ner där, men men. Vi mådde som vi förtjänade allihopa tror jag, och vissa blev ju även väckta av att madde skrek på hjälp för hon trodde att båten skulle gå på grund.. hahaha!  nej, usch.. Vill bara spola tillbaka tiden och göra om allt igen! Blir ledsen av att tänka på hur kul vi hade, så vill inte skriva mer om det :( Det som hände på båten, stannar på båten ;) hihi.

Måndagen var tröttsam faktiskt, även om det vart rätt lugnt på söndagen.. Men hade bara en riktig lektion, sen fick vi gå och kolla på skol-laget som spelade fotbolls match. Sen blev det hem och följa med ronja och L till ridhuset, gick superbra :) Sen rappa på hem och in i duschen, för att sedan se brynäsmatchen med mami och mallan. Det sög eftersom dom förlorade, men vi hade mysigt ändå hihi. Bredvid mig hade jag massa djurgårdare, så det var ju bara att glädjas åt dom nästan.  Sen blev det myyyyys som jag har längtat efter :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0