tisdag 30 mars

Mysig dag igår :) mamma hämtade upp mig vid halv 8 tiden imorse, så åkte vi på träningen som började kl 8. Den gick superbra iallafall, duktig pojke. Alltid roligt att träna när det går bra! Så nu har jag precis klivit ur duschen, så funderar på om jag ska ta en powernap. Börjar ju faktiskt inte förrän kl 12:15.. Behöver ju lite vila om jag ska orka med eftermiddagen!
Två lektioner som vanligt, sen käk på stan, vidare till hagaström för att träna barn. Sen blir det underbara älskade desperate som jag har längtat efter! hihi, finally.

Mallan fyller år nästa tisdag så måste även ta och fundera ut något bra som jag kan köpa till henne. Är ju trotsallt hennes 20-årsdag så det måste vara en fin present. Alltid lika svårt..

nej nu ska jag pallra mig ener och göra iordning något att äta, sen vila lite. pusss:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0