tisdag 9 mars


tränade like always imorse, hade båda hästarna med mig. Mikaela hade fighter och jag L, gick mycket bra tycker jag. Får hoppas på lite hjälp i fortsättningen eftersom det funkade så bra :) Sen blev det käk, åt plättar med smör och socker. Kanske hur gott som helst. Hade glömt bort hur gott det var, eftersom sist jag åt det var på SM i vetlanda i somras när sandra bjöd mig på en mysig och taggande lunch inför kvalen. Åkte till skolan och hade en seeeeeg lektion och sen gick jag och mina söta homies ner på stan och kikade lite, sen blev det mat igen. Behöver inte skriva vad jag åt, för det har blivit en väldigt dålig vana som vi ska ändra på. Tränade ungarna som vanligt klockan 5, vilket faktiskt är rätt kul när vi väl kommit igång. Vissa är så söta, medans man bara vill strypa vissa av dom....... Förlåt, men det stämmer. Åkte med mamma och kollade lite träning, och har ganska nyligt anlänt hit. Nu blir det dusch och sen mys med M :) Skriver mer sen ♥


all is said and done.


Kommentarer
Rebecka

vad söta ni är<3!

2010-03-09 @ 23:23:27
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/
sandra

det var gottis

2010-03-16 @ 10:38:04
URL: http://kungensandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0