torsdag 11 mars

Klev upp vid kvart i 8 imorse och åkte iväg till fjärran där vi skulle ha gympa idag. Duktiga som vi är så gymmade jag och natta i typ en timme. Jag använde mig av några maskiner som var väldigt komplicerade tycker jag, men det gick bra ändå. Cyklade lite, och sen sprang/gick jag på bandet. Nu är det faktiskt beach 2010 som gäller!
Vi slutade egentligen efter det, men vi åkte till skolan och gjorde inget. Eller natta gjorde något med sitt arbete men jag chillade runt istället som vanligt :) Käkade god lunch, sen blev det till att åka hem! Så nu sitter jag här, tänkte ta en liten powernap. Sen är det plugg till 110% som gäller, längtar redan. Noll energi återigen.

Juste!!! gud, när vi satt i matsalen i skolan så ser jag något svart i hörnet liksom en bit från där vi sitter. Satt och funderade på om det var en dammtuss som hamnat där uppe eller om det var någon som kletat dit något äckligt.
Men... Det var den största spindel jag någon sin sett!!! Fyfan så äcklig den var. Jag hatar verkligen spindlar och har stark fobi mot dom, så jag fick rysningar i hela kroppen. Nä usch, det kryper i hela kroppen på mig nu. Den var gigantisk, den var både fet och stor och hade långa ben. Mördarspindeln..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0