torsdag 18 mars

Började ju inte superbra imorse.. Försov mig lite, och vaknade halv 9 typ. (brukar typ aldrig försova mig)
Skulle börja klockan 9, så det var bara att kasta sig ur min underbara säng och springa och fixa sig lite. Åkte in till stan eftersom att vi hade bowling på gympan. Trodde verkligen att jag skulle briljera idag, för jag brukar faktiskt vara bra.. Men det slutade ju med att jag kom sist, och madde fick dubbelt så mycket poäng än vad jag fick.
Hade naturkunskap efter det, men vi gick och käkade istället med victor och thomas :) myyyys

Efter lunch hade vi naturkunskap igen, och det var då så vidrigt.. Vi fick skära i grislungor, grishjärta och grisnjurar. Och massa annat äckligt. Stod mest i hörnet och hade kväljningar, men efter att jag slutat ha kväljningar trädde jag fram till bordet där grisens inre organ låg, med massa blod! uscha
När jag gick i nian fick vi göra något liknande, men då var det större saker minsann. Och då luktade det ännu mer också, vilket det inte gjorde idag. Tacka gud för det. ENJOY..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0