torsdag 24 mars

Nu är det bara en dag kvar till jag får pengar!!!! Känns ju som en befrielse vill jag lova. Skulle nästan vilja säga att jag har levt som en fattiglapp och uteliggare på sista tiden. Har varit väldigt jobbiga och tunga tider, men nu vänder det. Jag älskar pengar, vill bada i dom jävlarna. Vill bli stenrik så jag slipper jobba.. Gillar inte att slita. Frågan är ju bara hur cashen ska hamna på mitt kontokort, men det ska vi nog kunna lösa på något sätt.

Jag är fortfarande sjuk typ, men tränade imorse iallafall och sen åkte jag till skolan där vi skulle få äta TÅRTA PÅSKMUST OCH BULLAR!!! tacka sara för det hihi. Hon var så duktig och vann JVM-guld nämligen, grym som hon är! Så då firade vi henne och monkan oss på massa gotti :) Efter skolan följde jag med madde och käkade, love it. Så vi hade en mysig middagsdate innan hon skulle åka och jobba och jag skulle hem. Mötte Mallan och Ville på vägen hem, så vi tog en promenad innan vi for hem. Så nu ska jag bädda ner mig en stund, peace out ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0