Torsdag, 4 mars


Ojojoj, vilken kväll det var igår.. Den resulterade till att jag har legat i sängen enda tills nu. Var så hungrig att jag lärde gå upp! Kvällen startade med att jag åkte till josse, och så fixade vi oss tillsammans. Åkte till läkerol vid sju tiden, och sedan började förbandet kl 8. Måste säga att hon som sjöng var grym faktiskt! :) Sedan började Kent vid 9 tiden och spelade till halv 11 ungefär. Brukar inte lyssna så mycket på Kent, men dom spelade inte en enda dålig låt. Dom var så sjukt bra! Stod ju och spanade in han som var basist också, tyckte han var sexig. Efter det tog vi bussen till stan och förfestade litegrann, och sedan gick vi in gratis på goya.

Kent var också där, så vi stod och spanade in dom, är helt kär i dom nu typ. Sen så blev vi tillfrågade om vi ville gå upp till dom och vara där, och det var ju inte direkt något man tackar nej till liksom.. Vi blev ju helt överlyckliga vi, eller iallafall jag. Så vi tillbringade våran kväll på övervåningen med älskade KENT, och det var så sjukt roligt. Dom bjöd oss på drinkar och champagne och pratade och roade oss. Sen blev det efterfest med dom också, och dom var typ hur trevliga och mysiga som helst. Det finns väl vissa stunder som man inte riktigt minns, så idag mår man ju som man förtjänar, men det var det värt faktiskt. Underbar kväll :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0