tröttis..


Jag är helt slut i kroppen typ, noll energi skulle jag vilja säga. Åkte iallafall in till skolan till filosofin och fick det betyg jag ville, vilket gjorde mig nöjd. Jag Jennifer och Madde tog en prommis till stan eftersom Madde var så sugen på en smoothie, så det var bara att följa med! Gick tillbaka till skolan och hade ledarskap, var faktiskt en rätt mysig lektion. Åkte till stan och chillade lite med madde i väntan på att kunna åka med mamma hem eftersom jag inte vill åka buss, haha. Hem och äta lite mat, sen hade jag och josse bestämt att vi skulle träna intensiv på fjärran....Guuuuuud så jobbigt, man känner nu i efterhand att det tog iallafall. Men det är så skönt efter och man känner sig så duktig, iallafall jag. (Det är så kul att kolla på alla andra som tränar också hihi)Har faktiskt varit hurtig och tränat på rätt bra på senaste tiden :) Imorgon kan det bli ki-box om jag inte blir mer förkyld än vad jag är nu.. Men skulle vara skönt faktiskt att slå på någon.

Nu har jag legat i sängen och pluggat typ 2 timmar.. Har historia prov på fredag, och jag känner att jag inte kommer hinna få in allt i min lilla hjärna. Som vanligt sent ute.. Jag som tänkte att jag skulle börja läsa lite i måndags, men hur blev det med det då, nääe som vanligt inget plugg. Jag är nog den sämsta plugghästen tror jag. Tänk så lätt allt skulle vara om man kunde få vara smart, det är nog något som jag funderar på varje dag.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0