wohoo!!!

shitfan nu är det inte långt kvar tills jag ska kliva på den stora båten. Gillar inte riktigt att åka såna där stora titanic båtar, men det här ska fan bli kul!!! är taggad till tusen skulle jag vilja säga, sitter här och dunkar på rätt ordentligt. Bussen går väl vid halv 4 imorgon härifrån gävle sa madde, så vi ska till henne och fixa oss imorgon förmiddag och förfekka lite hihi :D sen traskar vi ner till strömvallen till våran lilla buss som har nummer 10. Har noll koll på när båten ska gå, det enda jag vet vilken buss jag ska kliva på, resten får de andra hålla koll på. Kommer väl hem får jag hoppas på söndagkväll, och är vi i fin form så fortsätter vi på goya sen ;) Men det beror ju lite på hur pigg och fräsch man kommer vara, men det återstår att se. Ett måste denna lilla resa är iallafall en KAMERA, så det ska jag skriva upp på min lilla packlista som jag gjort. Jag har iallafall kommit igång lite med min packning så det känns bra. Har lagt i två klänningar, shorts, solbrillz, ett blomhalsband och lite annat småplock som är ett måste. Men jag vet att väskan kommer fyllas på ordentligt, för det återstår ca 20 saker från min lista.. Men det bästa är ju att ialalfall få känna av sommaren i 24 timmar i lite förskott! hihi
Nej nu ska jag dunka vidare här, tjarå ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0