you wish!

Det har varit en mysig dag idag faktiskt. Efter skolan åkte jag erika och emelie och kollade på UF mässan som var uppe vid sörby typ, ganska roligt faktiskt :) träffade massvis med folk, och det var riktigt kul att se allas grejer de hade att sälja. Vissa hade kommit på riktigt smarta grejer som jag diggar hårt, kanske blir att man inhandlar lite saker när cashen rullar in ;) hihi. Köpte min älskade kofta idag också som jag har gått och spanat på i typ två veckor! Äntligen, gladare kunde jag inte blivit.

Har ridit båda pållarna idag också, känner mig på topp faktiskt. Tog ut L först, gud så jag har saknat det. Vill bara spola tillbaka och göra om allt han och jag har varit med om.. Hela 5 år har jag haft dig, och det har gått så himla fort. Världens bästa finaste! Jag tror inte att vissa förstår hur mycket en liten häst kan betyda.
Sen väntade jag till malin kom hem så gick vi ut med dom stora så dom fick springa av sig lite inför söndagen som väntar.  Mallan drog nyss så jag ska hoppa in i duschen nu, för att sedan gå till min homie som ska ha lite förkrök ikväll ;; Är rätt pepp trots kryssningen som var i lördags/söndags faktiskt. Måste gå ner och göra iordning lite krubb också, mami är inte hemma så det är jag som står för matlagningen ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0