blä

Gympan var kung imorse! och jag gjorde mål!! Nästan så att man saknar fotbollen lite, var flera år sedan jag slutade.. Men ibland finns det anledningar till att man inte vill spela mer just då, och som man kanske ångrar senare. Som tex nu.. Det blåa laget började iallafall väldigt starkt, men i slutet fanns det ingen ork och då passade det andra laget på och tog dom ikapp.. Tyckte att våran insats var grym ändå! ;) hihi. like u girls

Sedan åkte jag hem och packade och fixade, sedan åkte jag och mamma till högbo. Hade sån jävla otur bara, men han kändes jättefin så det är bara att ta nya tag inför 120 imorgon och då ska jag vara mycket bättre också.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0