chillerill dag

Igår var jag och johanna och käkade på olearys, jag tog en pasta som var hur god som helst och johanna tog en sallad. Antar att den också var god för hon klagade inte iallafall ;) Sedan hade vi bokad biljetter till ''Terror på Elm street'' så vi traskade vidare till bion. Tror varken jag eller johanna varit så rädd någon gång.. Hahahaha, helt sjukt nu när man tänker i efterhand :D Vi flög på varandra var och varannan minut, och vissa gjorde ju läten ifrån sig också ;) Tror mallan som satt ovanför med två gentlemens var lika rädda alla tre. Trodde aldrig jag skulle kunna somna inatt, så jag satte på en film men sen somnade jag så sött :)

Idag har jag bara chillat typ, låg i sängen ganska länge. Sedan for jag ut till stallet och tog en mysrunda på båda två. Så typiskt att precis när jag har gjort iordning fighter börjar det spöregna.. Men sen hade jag lite tur för det slutade regna så vi slapp bli blöta :) Annars då.. Jo jag ska träffa ella ikväll, och det blir bio idag igen, haha. Vi har bestämt hur länge som helst att vi ska se last song. Så ikväll blir det en ellamyskväll :)
Nu ska jag duscha, simma lugnt! ♥


oslagbar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0