craaaazzzzzzzzy!

Haha det var faktiskt en galen kväll igår.. Var jättemysigt när vi grillade och åt, perfekt kväll.  Fick iallafall skjuts till sälgsjön och var där till tolv typ, sen åkte vi in till stan. Hade sjukt kul iallafall med bästa sällskapet :) Måste göras om! Dock minns man inte allt från gårdagen, men det är mycket roligt som finns kvar i minnet :D hihi. Jag och sara drog på en vurpa i världsklass iallafall, helt klart. Nej men kvällen var grym:)

Har chillat i sängen hela dagen, sen kollade jag på reprisen av desperate eftersom jag missade det i tisdags.. Sjukt spännande nu, kommer aldrig mer missa ett program med flit! Ikväll blir det film mys så att man är fit for fight snart igen. Känner inte att jag är riktigt återställd ännu :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0