:D

Alltså jag måste faktiskt erkänna att jag var grym idag när jag övningskörde. Inga tidsfel där inte iallafall ;) Började min tripp på travet och körde runt lite där, sen upp vid läkerol och i en RONDELL utan motorstopp. Körde faktiskt i två rondeller kom jag på. Sedan körde vi upp vid stigslund och där fick jag två motorstopp.. Det kan jag erkänna, men sen så jävlar rullade bilen bra. Körde in på preem och stannade, och sedan körde jag ut på vägen igen. Inte heller något motorstopp. Sen körde jag enda hem, rätt nöjd. Var ganska felfri idag om jag får säga det själv hihi. Tror jag kan bli något stort när det gäller just trafik, i can feel it.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0