Den här gången krävs det mer.

Känner mig fortfarande lite sjukis, men måste faktiskt gå till skolan både imorgon och idag.. Idag är det samhäll+svenska, sen åker jag och nathalie och käkar på stan och handlar lite fika inför avslutningen med ungarna. Finally så är det slut på detta! Fast tisdagarna har ändå varit mysiga på något sätt,även fast de har varit väldigt plågsamma många gånger. Tränade ensam imorse och det gick faktiskt super, skönt att ha hela ridhuset för sig själv med lite privatträning. Har precis duschat och la mig i sängen en stund, men måste gå upp snart igen och göra mig klar. Har en till träning ikväll kl 7 också, så det gäller att vila medans man kan..
Nä nu ska jag pallra mig upp ur sängen och fixa mig lite så jag hinner äta innan jag åker :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0