:)

Idag har jag varit hurtig. Efter träningen cyklade jag till skolan där vi hade möte med mange kl 11. Sedan gick jag och nathalie och åt lunch på skolan, var faktiskt skitgott. Hör ju inte till vanligheterna så man lär ju passa på. Sedan cyklade vi ner på stan och jag inhandlade det jag behövde till ikväll inklusive en bikini. Tror att det är den 5:e jag köper inför sommaren detta år, man kan ju aldrig ha för några ;) Sedan cyklade jag vidare på min fina cykel och solade en stund. Var hur längesen som helst jag solade så det var skönt.. Sen cyklade vi hem igen. Och dum som jag var gjorde jag en riktig tabbe. Jag cyklade på travrakan hem, och det är seriöst det värsta jag gjort på länge. Snacka om motvind, kändes fan som att jag aldrig skulle komma hem. Hann nästan få dödstankar. Men annars förutom den sträckan tar det faktiskt inte så lång tid att cykla från hille till stan, var typ hur härligt som helst. speciellt i detta väder :) När jag kom hem haffade jag några skvallertidningar och satte mig ute en stund på verandan. Mallan kom precis förbi också så vi har suttit ute och myst och pratat lite. Nu är jag nyduschad och fräsch så ska bara packa iordning väskan för ikväll och äta lite innan jag sticker iväg till stan med malin. Ikväll blir det förfest hos henne med lite tjejer, sen utgång! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0