:)

När jag tänker efter har det här faktiskt varit en skön dag, inte alls så illa! Mallan svängde förbi med min studentklänning, och den va suuuperfin och satt jättebra :) Så det kändes skönt att den äntligen anlänt till my place, eftersom att det var typ 3 månader sedan jag beställde den. Så nu slipper jag oroa mig över det också, ännu en lättnad. Nu under kvällen har jag skrivit lite på projektarbetet, känner att vi börjar komma igång nu. Gäller bara att ta tag i det ordentligt, så kommer det här bli bra! Är avslutning med ungarna imorgon, så då ska dom få göra en liten uppvisning för föräldrarna och efter det så ska vi fika lite och ta farväl. hihi

Har även kollat på hollywoodfruar, det är ett program som man absolut inte kan svika ;) över min döda kropp liksom.. maria in my heart ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0