friday i'm inlove

äntligen fredag! nu är det egentligen slut på allt som har med skola att göra. men vi har en redovisning på måndag iallafall, och projektarbetet som är på G nu. Hade inga lektioner idag så åkte till skolan helt i onödan imorse, så satt i cafeterian hela förmiddagen med trevligt sällskap istället :) Det är sånt man kommer sakna också.. Sen drog alla hem efter lunch, men jag tog mig en titt på stan igen. Hittade två par shorts, en bh och lösfransar som alltid är bra att ha ;) pratade även med en trevlig telefonförsäljare ett bra tag, ganska kul faktiskt hihi. Åkte och solade en snabbis sen innan jag åkte hem. Nu har jag motionerat båda pållarna lite, så nu kan jag ha gott samvete! nu måste jag skynda mig lite, ska åka och kolla på balen nämligen. (om jag hinner!) Antar att jag kommer få flashbacks :( buhu. nej istället ska jag glädjas åt josse och mickis som har en underbar kväll framför sig. För min del blir det sex the city ikväll och massa mys. Ha en bra kväll everyone ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0