goooolfis

ey yooo. Ska ut och ta en liten tur på F nu hade jag tänkt, innan det blir försent. blev stan en stund efter skolan med maddis, la undan lite grejer som jag får köpa ikväll. Men nu på dagen köpte jag ett par skor och ett par jeans iallafall, kunde inte låta bli hihi.

Förövrigt spelade jag golf idag på gympan, gick ju inte så bra som jag förväntat mig faktiskt. Dunkade ner klubban på den där mattan hundra gånger så jag har världens värk i händerna.. Men det var riktigt roligt ändå, speciellt att se alla andra som också var lika dåliga som jag :D Sen dom som nådde den blå skylten behöver vi inte ens tala om. Men några av mina skott var ju bättre än andra iallafall, så hyfsat nöjd kan jag ju vara. Övning ger färdighet ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0