måndag

Känner mig fortfarande lite sjuk, men har varit i skolan ändå för det var viktiga lektioner idag. Men får snart något farligt utbrott på en lärare, herregud blir så jävla arg bara att tänka på det. Aja, sedan efter skolan gick jag och nathalie och satte oss på nian, jag fikade lite med en lite kladdis med mjukglass och hon käkade. Alltid lika mysigt! Efter det Följde jag med mamma och handlade. Alltid bra att följa med och handla för man lyckas alltid hitta massa godsaker ;) hihi. Sedan begav vi oss ut och övningskörde, och jag var verkligen KUNG idag. Fick bara ett motorstopp, vilket är rekord än så länge. Riktigt nöjd med min insats faktiskt, vilket ska firas ikväll ;) Sen nu senaste timmen har jag legat ute i solen och myst bara, underbaraste dagen på länge tror jag. Nu ska jag vara duktig och skriva klart Projektarbetet, sedan blir det fortsatt mys all day long :)

här kommer lite bilder från tävlingen i söndags:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0