måndag

Hade redovisning imorse om hudcancer, det gick faktiskt bra :) Var inte så nervös som jag brukar bli, tog det lite mer chill den här gången. Sen hade vi en lektion och därefter krubb, vilket inte är helt fel.. Därefter åkte jag, sara,jennifer och nattis iväg på en liten turist tripp! Haha, vi måste ha sett ut som riktiga turister.. Gulligt. Vi knäppte massa kort på olika gamla byggnader, gevalia, rådhuset m.m. som vi ska använda oss av sedan på vårat grupparbete på historian :) Efter det gick jag och nattis och tog en subbe, kan verkligen inte stå emot det.

Sedan tog jag en liten prommis hem, och klockan sex ska jag träna intensiv på fjärran. Ska fixa lite med lite saker nu också, så det börjar bli lite brådis :) Jallajalla! puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0