måndagis

jag som tänkte ha shorts på mig idag.. men så blev inte fallet, var lite för kallt för det idag kändes det som. jag hade tänkt att lägga mig ute nu när jag kom hem, men så blev det kallare och ingen sol ens.. var ju inte så roligt det. Prövade två jättefina klänningar idag på stan, så kanske tar och klipper till på dom imorgon :) Men det tål att tänkas på. Ska även försöka hitta ett par ballerina skor, såg en tjej som hade ett par sjukt snygga idag. Så det är vad jag ska hålla utkik efter nu, och även lite sommarkläder! typ shorts och fina tunikor. Ikväll blir det ki-box pass på friskis med josefin, sen blir det nog hem och mysa lite hoppas jag :) sen sleeepytime.

imorgon ska jag vara med flickorna i klassen och arbeta på handikapp gd/gifen. Tredje året irad vi gör det, har varit underbart väder alla år så jag hoppas det kommer vara strålande sol imorgon också, så be till gudarna. därefter ska jag försöka hinna med och lämna in mitt cv i hopp om ett arbete. Kl 5 är det avslutning med ungarna eftersom den i tisdags blev inställd. Kan bara säga äntligen.. befriad från något iallafall :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0