mysdag :)

åkte till skolan vid tio, var någon politikgrej vi var tvunga att gå på. Mitt under föreläsningen kommer jag på att mina nycklar är borta. Och gissa var dom är? Jo, dom hänger kvar i låset på skåpet. Inte första gången det händer heller.. Sedan blev det svenska då alla i klassen skulle hålla ett varsitt tal, och sedan nominera en klasskamrat. Talet gick bra, fick VG iallafall :) Sedan blev jag nominerad till årets prinsessa, då blev jag glad hihi. Allas tal var så bra! Fick tårar i ögonen när vissa pratade om klassen.. Så himla fint. Kommer sakna alla er. ♥

Efter skolan gick jag, emilia och emelie ner på stan och inhandlade ett par hotpants inför brännbollen på studentveckan. Sedan blev det fika & prat med emilia och malin :) myyysigt. Vi köpte lite behövande saker inför balen imorgon och kikade runt lite. Kom fram till att det skulle va så mycket roligare att gå på stan om man hade lite mer cash.. Men men, det är bara att gilla läget. Drog mig till solariet för att försöka bättra på brännan lite, men där slukade apparaten mina 3 guldpengar, men som tur var kom det en mekaniker och gav tillbaka mina pengar+ en gratis solning ;) Rätt nöjd med tillvaron.

Ikväll blir det mys hemma hos mig med J, så nu ska jag duscha och fräscha till mig lite :)
xo♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0