skithelg

Sämsta början på en skithelg kan jag ju säga iallafall, värdelös! Kom iallafall hem vid halv 5 tiden och då blev det dusch på dirren, för att sedan övningsköra med mami, inte ett enda motorstopp!!!! Happy me, ser riktiga framsteg ;) Sedan gick jag ner på stan och uträttade lite ärenden inför helgens fortsatta bravader. Sedan mötte jag upp Emilia och vi skulle ha en middagsdejt och den slutade på helt enkelt. Så sjukt god mat där, det gillar vi :) Blev en fika efter det, var ju inte så otippat när det gäller oss liksom.. hihi. Sedan gjorde vi en hel del andra saker som vi inte ska gå in mer detaljerat på, men det har varit en underbar kväll iallafall ♥

Nu ska jag packa så att jag slipper göra det imorgonbitti så jag inte glömmer något :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0