sleeeepy

Nu är jag nyduschad och fräsch igen efter intensivpasset, känns riktigt bra sådär efteråt. men kände att jag var seg idag, hur trött som helst.. Måste försöka sova ordentligt inatt så jag orkar med allt imorgon. Schemat är nämligen fullspäckat återigen. först ska vi åka ut till golfen med klassen för att puttra och SLÅ (fick inte säga skjuta så jag lär väl lyda). Sedan in till skolan och ha lite naturkunskap, äta, åka till stan och lämna in cv på ett ställe, lämna nycklar på kansilet, gå till ticket och ringa med johanna, hem och rida, duscha och fixa, därefter tjej kväll på stan! Vet inte hur jag ska hinna med allt detta, kommer bli en lååång dag känns det som.. Men det kommer bli kul ändå :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0