sliiitet

Herregud så trött jag är.. Måste sluta vara vaken så länge på kvällen för det ger verkligen utslag på morgonen när jag ska kliva upp, jag som redan är så morgontrött. Idag började dagen med gympa på gunder hägg stadion där vi skulle ha gympa :) eftersom vi har tre grymma friidrottare i klassen så fick dom vägleda oss i slägga, spjut och stafett ;) Det var riktigt kul iallafall, och det var sjukt varmt ute. vi tjejer gjorde en grym insats på stafetten iallafall, men blev tyvärr ingen medalj för våran del.. Sedan blev vi tagna av polisen påväg till skolan, och som tur var så var jag jävligt snabb med att ta på mig bältet. Tror alla i bilen fick lika mycket panik, Men allt gick bra! Erika klarade blåstestet galant, gjorde en grym insats vi ;)  Satt i matan väldigt länge med delar ur klassen, sedan drog jag och madde och solade lite. Därefter lärde jag hänga på stan typ en timme med världens tyngsta väska, innan jag skulle gå upp på söder och klippa mig och slinga lite. Övningskörde sedan med mamma hem, det innebar ett motorstopp vilket resulterar i inte fullt så nöjd.
Sitter och försöker skriva klart mitt tal nu, går icke bra. Får faktiskt ett damputbrott snart, blir så irriterad att jag inte kommer på vad jag ska skriva. Nu ska jag fortsätta någon gång så att jag hinner träffa J ikväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0