soool!

Vilken underbar dag! Klev upp vid 11 och gick ut och la mig i solen lite innan jag skulle åka in till stan för att käka lunch med ella. Sedan åkte vi och solade, sedan blev det hemgång igen. Satte mig ute en stund när jag kom hem också, så jag hoppas att jag fått lite färg iallafall :) Ikväll finns det lite olika alternativ, antingen grilla eller sätta oss ute på någon servering. Har inte riktigt bestämt oss men men det visar sig :) Nu ska jag kila ut i stallet en sväng och packa iordning alla saker till imorgon. Tävling i Tierp är det för min del, hoppar 110 och 120 så vi får se hur det går. Hoppas det går bättre än förra tävlingen iallafall, skulle ju kännas bra!

Förövrigt så var vi ju på bio igår, igen. Denna gång blev det ju the last song, och den var också huuur bra som helst. Satt och snyftade nästan hela filmen.. Den är verkligen värd att se, världens finaste film.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0