the day after

Var verkligen hur roligt som helst igår! Kommer inte glömma den kvällen i första taget. Alla var så himla fina och glada så man kunde inte göra annat än att älska stunden :) Tack för den underbara kvällen allihopa, ni är bäst.  

Fixade hår klockan tolv hos nattas syster salong, ändrade mig ca 3 gånger, haha.. men tillslut blev jag supernöjd. Skyndade mig hem och sminkade mig lite och tog på klänningen och brummade iväg till natta för att fortsätta fixa sig lite. Sedan kom våra baldejter, så då begav vi oss ut i solen och drack champagne och åt snittar i väntan på att limon skulle rulla in. Till slut stod våran vita fina limousin där. Tänk att leva sånt lyx ;) Vi åkte runt och glassade lite och fortsatte champagnedrickandet med lite dunkadunka, och anlände till engeltofta vid halv 7 tiden. Där blev det massa bilder och mingla lite. Därefter gick vi in och satte oss och fick mat+dricka. Skitgod mat också, så det fanns inget att klaga över! :) Efter det blev det fortsatt mingel och dans, fullt ös! Hade så himla kul med underbart sällskap runtomkring mig. love it!
vet inte riktigt vad klockan var när jag kom hem, men var så hungrig att det blev en nattmacka och hamnade inte i säng förrän vid halv fyra.

Var mindre kul att kliva upp klockan 7 imorse.. Åkte ut till storvik där det var ponnytävling i ööösregn.. För mig gick det superbra även fast det inte var bästa resultatet, duktiga lilla pålle :) Lucky var bäst som vanligt, vann lc och sen felfri med div 2 laget, bääästaa! ♥

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0