time to forget

Ska nog ta och gå och lägga mig i sängen och kolla på lite film nu om inget annat hindrar mig. Det blir en lång dag imorgon som innebär träning kl 8 imorgonbitti, skolan, träna ungar, ki-box pass kl 19-20.30, hem till mitt älskade desperate, sedan blir det myyys hoppas jag.. ♥

Egentligen har jag hur mycket som helst att skriva, men känner inte att jag får ut det på rätt sätt. Det finns så mycket som rör sig i huvudet som man bara vill glömma, även de minnen och personer som kanske befinner sig nära hjärtat. Det finns saker man kanske skulle gjort annorlunda, eller inte gjort alls. Vet inte vad som hade varit bäst för mig egentligen. Just nu känns det bättre att kanske hålla allt för mig själv istället och låta tiden gå bara. Tids nog så kommer allt släppa och då kommer det vara så mycket enklare. Det sägs att det finns en mening med allt som händer, någon gång visar det väl sig..

You’re everything I thought you never were
And nothing like I thought you could’ve been
But still you live inside of me
So tell me how is that?

You’re the only one I wish I could forget
The only one I’d love to not forgive
And though you break my heart, you’re the only one
And though there are times when I hate you
Cause I can’t erase
The times that you hurt me
And put tears on my face
And even now while I hate you
It pains me to say
I know I’ll be there at the end of the day

Det var allt för idag.


Kommentarer
Anonym

I love you Anna!

2010-05-11 @ 20:16:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0