where there is love, there is life

precis som jag trodde så hade JOHANNA GREEN GLÖMT BORT VÅRAT ÄRENDE IDAG!! haha din jävel.. ;) hade det på känn!!! klarade samhällsprovet iallafall, så det kändes skönt att ha det gjort! nu är det bara Projektarbetet och historian kvar! så underbart. Jag natta och jennifer åkte ner på stan och firade med en subbe, en vanlig klassiker.. Åkte tillbaka till skolan igen på lite ledarskap och lite så va. Åkte med jennifer tillbaka till stan igen och strosade runt lite. Köpte två linnen som behövdes. La även undan en klänning som jag nog slår till på imorgon :)

blir träning ikväll med jos, så dom kommer väl och plockar upp mig om en timme ungefär. Nu ska jag packa träningsväskan och chilla runt lite här hemma hade jag tänkt. tja!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0