woooopwooop!

åh herregud jag övningskörde i stan! min debut, var helt grym faktiskt. Hade ruskigt flyt med rödlysena också, det slog om hela tiden när jag kom, tacka gud för det. Men när jag skulle köra hem från balen fick jag motorstopp i rondellen vid golfen. det var då inte roligt, bland de värsta jag varit med om. Blev lite hetsig tror jag, så det gäller att chilla lite.. Mickis och josse var iallafall suuuuper fina, mina små pinglor :) ♥ vill också gå på bal igen. :(
Nu har jag precis anlänt hos malin iallafall efter min schysta körning hit till city. Seg som hon är så är hon inte ens klar... Så jag tog tillfället i akt att sätta mig i soffan med datorn istället. Mallan vill gå ut ikväll, efter bion, så får se om jag hänkar på eller inte. men känner inte att jag är så sugen eftersom det blir partaj imorgon också. Men det visar sig efter bion hur kvällen slutar :)



Kommentarer
H

sällan alla skriver wooop

2010-05-29 @ 14:10:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0